Ledenvergadering 2018

Nieuwe statuten en huishoudelijk reglement op de agenda

Algemene ledenvergadering
15 december 2018

Met name de afgelopen jaren is er veel veranderd voor onze vereniging. De samenwerking en afstemming met Nierstichting en NVN is geïntensiveerd, er zijn nieuwe afspraken en regelingen gekomen. Ook hebben we sinds dit jaar niet een, maar drie ziekenhuizen onder ons hoede. Daarbij geldt ook voor ons gewoon: tijden veranderen.

Dus werd het hoog tijd om na zo’n 13 jaar weer eens opnieuw te kijken naar onze Statuten en Huishoudelijk Reglement. Dat hebben we dit jaar ook uitvoerig gedaan. Daarbij hebben wij gebruik gemaakt van het vele voorwerk dat vanuit de Werkgroep Samenwerking van Nierstichting, NVN en regionale verenigingen is gedaan. Zij hebben voor de regionale verenigingen een model opgesteld voor toekomstbestendige statuten. Dat hebben wij ook voor Diavaria, met enkele aanpassingen inspelend op onze specifieke vereniging, gebruikt.

Tijdens deze ledenvergadering staan deze nieuwe Statuten en Huishoudelijk Reglement op de agenda.
Onze leden hebben deze reeds IN CONCEPT ontvangen en wij hopen er op deze vergadering met elkaar er een knoop over te kunnen doorhakken.

Wij bespreken deze voorstellen graag met u op zaterdag 15 december a.s., voorafgaand aan onze Kerstlunch, bij een algemene ledenvergadering in Grand-Café De Stal, Darwinweg 1, Leiden.

Deze vergadering duurt van 10.30 tot 11.30 uur.

Bent u niet in staat daarbij aanwezig te zijn? Breng dan uw stem uit via een machtiging, aan het bestuur of aan een van de wel aanwezige leden. Leden hebben hiervoor reeds een machtigingsformulier bij de stukken ontvangen. Verzoeke uw machtiging aan het bestuur en/of uw deelname aan de vergadering voor 1 december 2018 aaan het secretariaat door te geven.

Secretariaat Diavaria
p/a Klaverhof 17
2403 XA Alphen aan den Rijn

Wij hopen u op deze algemene ledenvergadering te treffen of anderszins van u te horen.